09.11.2021
№ з/п |
Предмет (згідно розкладу) |
Тема згідно календарного плану |
Завдання |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Історія |
Повторення. Середньовічний світ Західної Європи. |
параграфи 8-11 (Власов) (повторити) або параграфи 5-8 (Гісем) (повторити); переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=fHaR879_T38 https://www.youtube.com/watch?v=2CCu1W4qoGA
|
10.11 |
Урок ZOOM 08:15 підручник, інтернет-джерела, відео |
|
Англійська мова (1 підгрупа) |
Корисна їжа |
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9NlpAAYCnf4&t=6s Запишіть нові слова у словник с.67, вивчіть їх правопис. Домашнє завдання : Впр.3 с.65-66 (усно); складіть правила здорового харчування (5-6 пунктів) (письмово/зошит) Фотозвіт надсилайте за адресою irina.bekreneva@ukr.net або на Вайбер 0991064997
|
09.11 |
Відеоурок; самостійно.
|
|
Англійська мова (2 підгрупа) Мшенецька Т.О |
Виконуємо хатню роботу самі. |
Конференція о 09.00 Записати у словники і вивчити нові слова на с.61. Усно: впр.1 на с.63. Письмово: впр.2 на с.63 ( написати абзац на 5-6 речень про свою роботу по будинку/квартирі. Відповіді на пошту
|
11.11 18:00 |
Урок ZOOM 09:00 творча робота. |
|
Українська мова (Калнауз О.Ю) |
Безособові дієслова |
Урок ZOOM, 9:50 1.Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=iAj7VhZbIPQ 2.Складіть 5–6 речень з безособовими дієсловами і запишіть. Підкресліть їх як члени речення. 3.Виконати інтерактивні вправи: https://learning.ua/mova/somyi-klas/rozrizniaiemo-osobovi-diieslova-ta-diieslova-v-bezosobovomu-znac https://learningapps.org/3478085 https://learning.ua/mova/somyi-klas/perebudovuiemo-rechennia-vykorystovuiuchy-bezosobovi-diieslova |
09.11 |
Урок ZOOM 09:50
Відеоурок.
Робота на платформі learning.ua |
|
Українська мова (Мелехович Н.В) |
Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. |
Впр.155 ст.81 Впр.156 ст. 83 Написати за планом стислого переказу. |
09.11 |
Самостійне опрацювання |
|
Геометрія |
Ознаки паралельності двох прямих |
§3 п.14-15 повторити теореми № 344 (письмово) Відео-урок: |
11.11 |
Урок ZOOM 10:30
|
|
Музичне мистецтво |
Обробка народної пісні. |
розучення пісні"Одна калина" сл. В. Куровського. муз. Р. Квіти. https://www.youtube.com/watch?v=xZHyRYb1NIA Перегляд відео уроку https://www.youtube.com/watch?v=wJmxD4cVM-U
|
15.11 |
підручник, інтернет-джерела, відео урок |
|
Хімія |
Масова частка елемента в сполуці |
вивчити параграф 16(2015 рік видання Попель, Крикля) Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=e6MWmsEZJWw
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3461021
|
10.11 до 21-00 год. |
Урок ZOOM 12:45 підручник, інтернет-джерела, відео урок, тестування |
|
Фізична культура |
Волейбол |
1. Комплекс вправ для розвитку м'язів тулуба Комплекс вправ для розвитку м’язів ніг 2. Вправи для відпрацювання прийому та передачі м'яча у волейболі Вправи для вдосконалення верхньої передачі Прийом м’ча двома руками знизу (підводящі вправи) 2. Розтяжка для дівчат Розтяжка для юнаків 1. https://youtu.be/RZwM1uVR1KE |
12.11 |
Самостійно |
08.11.2021
№ з/п |
Предмет (згідно розкладу) |
Тема згідно календарного плану |
Завдання |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Зарубіжна література |
Порівняльна характеристика Айвенго і Бріана де Буагільбера. |
Переглянути відеоурок за посиланням. ОБОВ»ЯЗКОВО!!! https://dovidka.biz.ua/porivnyalna-harakteristika-ayvengo-i-brian-de-buagilbera Пройти тестування!!! Повідомте учням Код доступу 4380843
Попросіть учнів використати цей код,
|
До 08.11 |
Урок ZOOM 08:15 Платформа На Урок |
|
Англійська мова (1 підгрупа) |
Все про їжу |
Перегляньте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9NlpAAYCnf4 Домашнє завдання : Впр.1 с.64 (усно); Виконати інтерактивну вправу, переходячи за посиланням: https://learningapps.org/3022533 ( скриншот виконаної вправи надіслати вчителю) Фотозвіт надсилайте за адресою irina.bekreneva@ukr.net або на Вайбер 0991064997
|
08.11 |
Відеоурок; самостійно.
|
|
Англійська мова (2 підгрупа) Мшенецька Т.О |
Виконуємо хатню роботу самі.
|
Конференція о 09.00. Повторити правила про неозначені та заперечні займенники ( пар.5 на с.198 і пра.2 на с.209-210). Усно: впр.4 на с.60. Письмово виконайте вправу. Choose the correct answer (Виберіть правильний варіант, запишіть речення ПОВНІСТЮ) 1. My mother asked me to do the ( dishes / plates). 2. My father asked me to (make / do) my bed). 3. My brother asked me to ( wet / water) the plants. 4. My grandmother asked me to (cleanse / clean) the litter box. 5. My mum asked me to do the (clothes / laundry). 6. My granny asked me to (clean / cut) the grass. 7. My mum asked me to (vacuum / vacate) the living-room. 8. My parents asked me to (tidy / tighten) up my room. 9. My grandmother asked me to (take / make) out the trash. Відповіді на пошту mshanetskatatiana@gmail.com
|
08.11 18:00 |
Урок ZOOM 09:00 |
|
Біологія |
Практична робота № 1 Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах. |
виконати завдання на стор. 20 , повторити параграф 17.18. |
10.11 |
Урок ZOOM 10:00 Робота в практичному зошиті
|
|
Фізична культура |
Волейбол |
1. Комплекс вправ для розвитку м'язів тулуба Комплекс вправ для розвитку м’язів ніг 2. Вправи для відпрацювання прийому та передачі м'яча у волейболі Вправи для вдосконалення верхньої передачі Прийом м’ча двома руками знизу (підводящі вправи) 2. Розтяжка для дівчат Розтяжка для юнаків 1. https://youtu.be/RZwM1uVR1KE |
12.11 |
Самостійно |
|
Алгебра |
Множення многочленів |
§2 п.11 ст. 71 – 76 (вивчити правила) № 393 |
11.11 |
Урок ZOOM 11:45
|
|
Інформатика (1 підгрупа) Павленко Н.М |
Введення даних та редагування в електронних таблицях. |
Zoom-урок Виконати Практичну роботу №4 (стор.98-99) Посилання на файл для роботи: http://surl.li/apihb Виконані файли надіслати вчителю
|
15.11 |
Урок ZOOM 11:00 Відеопояснення, робота з підручником, електронною таблицею |
|
Інформатика (2 підгрупа) Гудим В.Ю |
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів. |
Завдання: Переглянути презентацію та виконати практичну частину. Результати надіслати на електронну пошту vladproffyg@gmail.com Відкривши посилання https://drive.google.com/drive/folders/1DHoFFzAwT5Dn0I096fpuKWX2tUzg6KNK?usp=sharing |
12.11 16:00 |
Урок ZOOM 11:00 Відеопояснення, робота з підручником, |
|
Географія |
Води суходолу Африки |
Практична робота 3(продовження) Д/З:1)опрацювати параграф 15 с 55-57 2)пр.робота 3(нанести на к.к. річки,озера,водоспад Вікторія ) 3)зап.2,4,6(письмово) с 58
|
10.11 |
Урок ZOOM 13:45 зошит для практичнихробіт,контурнакарта,атлас |
05.11.2021
№ з/п |
Предмет (згідно розкладу) |
Тема згідно календарного плану |
Завдання |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Алгебра |
Множення одночлена на многочлен |
§2 п.10 ст. 65 – 67 (вивчити правила) № 360 № 362 |
08.11 |
Урок ZOOM 08:15 підручник, інтернет-джерела, відео |
|
2. |
Біологія |
Особливості будови та життєдіяльності комах. |
§17-18, зошит стор.19, фотозвіт lazarenkoirina24@gmail.com |
08.11 |
Урок ZOOM 09:00 підручник, інтернет-джерела, |
3. |
Українська література |
Тарас Шевченко. «Заповіт (“Як умру, то поховайте…”)» − твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.
|
Урок ZOOM, 09:50 1.Опрацювати матеріал: 2.Законспектувати: https://dovidka.biz.ua/zapovit-shevchenko-analiz/ 3.Виконати інтерактивні вправи: https://learningapps.org/10437970 https://learningapps.org/5064034 4.Написати листа Шевченкові, висловивши подяку за вірш, розказавши, як же українці виконують заповіти Кобзаря.
5.Вивчити напам’ять «Заповіт» |
05.11 |
Урок ZOOM, 09:50 Конспектування
Робота в зошитах
Робота на платформі learning.ua
|
Українська мова (Калнауз О.Ю) |
РМ. Аналіз контрольного переказу. Тренувальні вправи |
Урок ZOOM, 10:55 Виконати завдання на платформі «Мій клас» |
08.11 |
Урок ZOOM 10:55 Відеоурок; самостійно.
|
|
Українська мова (Мелехович Н.В) |
Тренувальні вправи |
§14 §15 §16 Впр.191 |
08.11 |
На урок (тест) Самостійна робота |
|
5. |
Основи здоров’я |
Побутова безпека. Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням |
§7 ст. 33-36 відповіді на запитання ст.36 (усно) |
11.11 |
Урок ZOOM 10:00
|
6. |
Англійська мова (1 підгрупа) |
Розвиток навичок граматики |
Виконайте тестове завдання, переходячи за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3083343 код доступу 3083343 (виконати до 07.11 до 21:00) |
До 07.11.21 |
Zoom 12:15 платформа На урок; самостійно.
|
Англійська мова (2 підгрупа) Мшенецька Т.О |
Ставлення до домашніх обов'язків |
повторити правила на сс.198, 209-210. Письмово заповніть пропуски заперечними та неозначеними займенниками. 1. ... knows what has happened. I'm going to ask my mother. 2. We must find ... to help us. We need help! 3. We can't find ... to help us with English grammar. 4.We can find ... to help us. We don't know what to do. 5. She was sure that ... liked her. She was wrong. 6. We need ... who can repair this car. We had an accident yesterday. Відповіді на пошту mshanetskatatiana@gmail.com |
08.11 до 18.00. |
Самостійно.
|
04.11.2021
№ з/п |
Предмет (згідно розкладу) |
Тема згідно календарного плану |
Завдання |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Зарубіжна література |
Вальтер Скотт «Айвенго» Зіткнення добра, краси, справедливості із жорстокістю і підступністю. |
Читати уривки роману до кінця. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zlAYctxTmUg
|
До 08.11 |
Урок ZOOM 08:15 Платформа На Урок |
|
Хімія |
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Розв’язування розрахункових задач. |
Приєднайтеся до конференції Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5222331 |
08.11. до 21-00 год |
Урок ZOOM 08:55 Тестування
|
|
Фізика |
Розв’язування задач. |
Виконати тест на сайті |
04.11 |
Урок ZOOM 09:50 Тестування |
|
Геометрія |
Самостійна робота №2. Кути утворенні при перетині двох прямих січною
|
§3 п.14-15 завдання на Viber. |
05.11 |
Урок ZOOM 11:00
|
|
Історія |
Середньовічне європейське місто. Життя та традиції рицарів. |
повторити § 5 та § 6 (повторити), прочитати та знати параграф 8 (автор Гісем, 2020 рік); або § 8 та §9 (повторити) та параграф 11 ( автор Пометун О.І.) письмово: 1. Виписати хто такі бюргери, буржуа? 2. Хто такі патриціат та плебеї? 3. Що таке гільдія та Ганзейський союз (Ганза)? 4. Що таке лихварство, лихварі, комуна та Магдебурзьке право? Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=TxoyMYClBwI https://www.youtube.com/watch?v=kPNHFl7RmJg
|
07.11 |
Урок ZOOM 11:30 підручник, інтернет-джерела, відео |
|
Українська література |
Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя»). |
1.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=WeiLmthduIs 2.Виконати ідейно-художній аналіз поезії: https://dovidka.biz.ua/topolya-shevchenko-analiz/
3.Виконати інтерактивні вправи: https://learningapps.org/14455091
4.Опрацювати (письмово): Підручник(2015р.): с.64-69, с.69,завд.12 або Підручник(2020р.): с.54-59, с.59,завд.12
|
04.11 |
Урок ZOOM 12:45 Конспектування Робота в зошитах Робота на платформі learning.ua
|
03.11.2021
№ з/п |
Предмет (згідно розкладу) |
Тема згідно календарного плану |
Завдання |
Термін виконання |
Форма опрацювання |
Фізика |
Графіки рівномірного руху |
Пар.10,виконати задачі із параграфа, (мал.10.2(в), мал.10.5, мал.10.7.)
|
03.11 |
Урок ZOOM 08:10
|
|
Географія |
Кліматичні пояси і типи клімату Африки. Практична робота 4 "Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами"
|
1)опрацювати параграф 14 с 50-54 2) див. відео за посил. https://www.youtube.com/watch?v=YQvnBzpkRGs 3)виконати практичну роботу в зошиті для практичних робіт"Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами" 4) зап.1-3(усно),4,5(письмово)
|
05.11 |
Урок ZOOM 09:00 зошит для практ.робіт, атлас, підручник |
|
Трудове навчання (дівчата) |
В'язання гачком. |
Завдання продовжити в'язання прямокутника (прихватки). Намалювати ескіз виробу у зошиті. Фото-звіт |
09.11 |
Самостійно |
|
Трудове навчання (хлопці) |
Побудова трьох проекцій деталей. Вигляди. |
П.6 ст. 36-42 прочитати. Намалювати технічний рисунок полички для спецій (на листочку) ст.43. Фотозвіт. |
|
Самостійно |
|
Образотворче мистецтво |
Мій чотирилапий товариш (котик чи собачка) |
Намалювати користуючись мережою Інтернет. Приклад у Viber. |
08.11 |
Самостійно |
|
Фізична культура |
Волейбол |
1. Комплекс вправдля розвитку м'язів живота 2. Правила гри у волейбол Техніка передачі м’яча двома руками зверху (підводящі вправи) Техніка передачі зверху Розтяжка |
08.11 |
Самостійно |
|
Українська мова (Калнауз О.Ю) |
РМ. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій.
|
Урок ZOOM, 12:45 або Написати стислий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій. (Впр.99) https://pidruchnyk.com.ua/761-ukrmova-7-klas-glazova-2015.html |
03.11 |
Урок ZOOM 12:45 Відеопояснення, робота з підручником, електронною таблицею |
|
Українська мова (Мелехович Н.В) |
Безособові дієслова |
§16 Впр.200. Виконати інтерактивну вправу за посиланням на Viber. |
03.11 |
Урок ZOOM 12:45
|
|
Рівний рівному |
Поняття толерантності. Психодіагностичний практикум. |
Переглянути короткометражний фільм за посиланням: «Толерантність починається з мене» короткометражний фільм http://youtube.com/watch?v=Lq-sfcFC6k4 Виконати практичну частину перейшовши за посиланням. ТЕСТ: Наскільки Ви толерантні? https://www.projectkesher.org.ua/ru/news/test-naskil-ky-vy-tolerantni/ Перевірьте наскільки Ви толерантні по відношеню до оточуючих? Пройшовши тест ви визначите власний рівень толерантності. Результати надіслати на електронну пошту
|
05.11 |
Інтернет-джерела, перегляд відеоматеріалів, самостійно виконати психодіагностичний практикум. |